[Talk-dk] Frihed til margurietruten

Lasse Poulsen luttermann at silenzio.dk
Tor Okt 29 12:00:34 GMT 2009

Hej, jeg snakkede i går med Nanna fra Friluftsrådet for at høre om
mulighederne for at bruge marguerit ruten på OpenStreetMap. Det var hun
meget glad for, og gav os lov til at bruge løs uden hæmninger. Jeg er
stadig i gang med lidt korrespondance da de er i gang med at rette lidt
fejl på deres kort.

Den data vi får er i første omgang begrenset til et GPX trace (der er en
smule upræcist) som kan bruges til at tagge de eksisterende veje med.
Det hvor vi ikke har veje vil jeg på det kraftigste anbefale at der
bliver tracket med GPS først.

Jeg regner med at kunne vende tilbage med det endelige GPX trace på
mandag eller tirsdag, men indtil videre så skal man være velkommen til
at kigge på det midlertidige (attachment)

- Lasse
Navn: margu.zip
Type: application/zip
Størrelse: 46378 bytes