[Talk-dk] Frihed til margurietruten

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tor Okt 29 12:41:16 GMT 2009

Hej Lasse

Det er stort.
God arbejde - forsæt arbejdet, specielt, hvis der er opdateringer af ruten
der ikke er med i det trace du har fået!

Spørgsmålet om det ikke skal ligge en aftale fra Friluftsrådet om at vi må
bruge deres data i OSM? Ligesom med importen af KMS adresse dataen.

Mvh
Jens (Winbladh)

Jens K. Winbladh
Brynet 51, 6000 Kolding