[Talk-dk] Frihed til margurietruten

Lasse Poulsen luttermann at silenzio.dk
Tor Okt 29 15:36:46 GMT 2009

Jeg er godt klar over at vi nok (specielt i lyset af diskutionen om KMS
og DAGI) skal have en konkret aftale med Friluftsrådet, men som det ser
ud nu er de ikke interesseret i at skulle veldigeholde "vores" data. Men
de har tilgengæld ikke umiddelbart noget mod at frigive deres data som
Public Domain. Men som sagt vil jeg vende tilbage med flere
informationer når jeg har dem.

Den GPX-fil som jeg allerede har sendt ud er KUN til at kigge på! Da jeg
endnu ikke har en konkret aftale med Friluftsrådet.

Venlig hilsen Lasse