[Talk-dk] Underliggende lag overskygger overliggende lag

Morten Bek Ditlevsen bek at termestrup.dk
Lør Okt 31 08:53:59 GMT 2009

Hej Kent,

Det Morten siger er helt korrekt - se:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:layer
Der gøres meget tydeligt opmærksomt på, at layer-tag'et ikke skal bruges til
at fikse rendering-problemer:

Do not use this tag to correct some render behaviour as in just to make the
output look better.
This tag should only be used for height differences that are real, like
bridges over a street or tunnel under another object.

Den korrekte måde at fikse det på er selvfølgelig gennem en fejlrapport til
mapnik-folkene (eller hvad det nu er for en engine, der giver dig
problemer).

Mvh,
/morten bek ditlevsen