[Talk-dk] Jeg har drunket Saltholm

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Tor Sep 3 01:31:07 BST 2009

Jonas Häggqvist wrote:
> Efter følgende changeset bliver Saltholm ikke længere renderet (af
> Tiles at Home - mapnik har ikke opdateret endnu):
> http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/2352910
>
> Det var mit forsøg på at bruge KMS kommunegrænser til kystlinjen af
> Saltholm der vist ikke gik helt efter planen.
>
> Jeg arbejder på sagen og skal nok få øen tilbage!

Mine forsøg på at reverte endte i konflikter, så nu er jeg i stedet igang
med at fixe det igen. Det går desværre lidt trægt. Nuverænde status:

http://osm.org/go/0NcDdaU--?layers=0B00FTF

Der er da tegninger af det rigtige...

Jeg kan dog efterhånden ikke se hvad der er galt. Jeg har tagget alle
grænserne med natural=coastline og sørget for at de går mod uret (jvf.
<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:natural%3Dcoastline>). Er der
nogen der har nogen gode idéer - det er vist blevet for sent til at jeg
kan tænke klart?

Ellers fortsætter jeg i morgen. Saltholm skal nok genopstå.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk