[Talk-dk] Yahoo sat !!!!

Morten Siebuhr sbhr at sbhr.dk
Man Sep 7 21:31:45 BST 2009

On Mon, 2009-09-07 at 14:37 +0200, Esbern Snare wrote:
> Har prøvet alt, men kan ikke få Yahoo sat til at virke i JOSM, der
> kommer bare et rødtfelt med teksten "En undtagelse opstod"  hrmf

Så vidt jeg husker er det fordi Yahoo! ikke tillader at deres tiles
bruges 'offline' - så plugin'et prøver i virkeligheden at hive passende
tiles ud af cachen på din webbrowser. Så det er en forudsætning at du
har besøgt området med din browser i Yahoo maps + disse er cachet på
disk og plugin'et kan finde disse.

(Men det er bare fra fri hukommelse - jeg kan meget vel tage fejl...)

--
Siebuhr <sbhr at sbhr.dk>