[Talk-dk] Må vi præsentere: Tranbjerg!

Kent B. Hansen kent at tpv.dk
Man Sep 21 06:50:29 BST 2009

Hej alle,

Det er flot arbejde! :-)

Ang. omridset (landuse=residential, layer=-5) så plejer jeg at bruge
Yahoo-kortet til at tegne fra. Men når man har alle vejene optegnet,
så kan man jo også bare tegne det ud fra det (læg lidt afstand til
vejene; der er formodentlig en matrikel imellem vejen og
bebyggelsesgrænsen).

Mvh.
Kent B. Hansen