[Talk-dk] rejseplanen betingelser

Birgitte Lomholt Woolridge blw at rejseplanen.dk
Man Sep 28 12:34:06 BST 2009

Vi er selvfølgelig til at snakke med, som nogen konstaterer J

Vi synes det er interessant at få vist til "folket", at det er muligt at tage toget eller bussen. Derfor vil vi også meget, meget gerne have, at man integrerer et link til Rejseplanen, så man kan se, hvilke busser og tog der går fra stoppestedet/stationen. Vi mener i al beskedenhed, at det er bedre service, end at brugeren så efterfølgende skal til at skrive rejseplanen.dk i browseren. Så hellere vise det i første hug. Men men men, hvis der nu ikke er tradition for at linke til noget fra openstreetmap.com, hvilket jeg synes, at jeg kan se, at det ikke er, så må vi jo snakke om det.

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår, hvad en mener med at lave rute-services? At også beregne en rejse? Og, ja, selvfølgelig vil vi gerne have at data opdateres, det ser jo lidt dumt ud, hvis et stoppested er flyttet eller nedlagt.

Med venlig hilsen

Birgitte Woolridge

Rejseplanen

Gammel Køge Landevej 3