[Talk-dk] et par newbie spørgsmål

Jesper F jesperfjoelner at hotmail.com
Ons Apr 7 22:03:52 BST 2010

Hej alle, jeg er ny mapper og har et par spørgsmål.

Hvor store skal parkeringområder og grønne områder være før de optegnes? er der ingen nedre grænse?
Hvad med parkering langs veje?

Hvordan/hvornår bliver gadenavne optaget i indexet, så der kan søges på dem?
Jeg kan ikke finde de gadenavne, jeg tilføjer.

Skal vejnavne og stednavne altid tilføjes på dansk sprog?
Hvad med fx en banegård skal den også altid omtales på dansk?

Kunne man ikke forvente at OSM og dansk OSM med tiden vil få tilladelser til at bruge data om benzinstationer, postkasser, busstop mv. og at møjsommelig registrering af disse ting vil være mere eller mindre spilt?
Jeg er klar over at flere at disse ting allerede er tilføjet.
Er tiden så ikke generelt bedre brugt på at registrere veje og andre større ting, de steder det mangler?
Altså at veje og større strukturer er at betragte som vigtigst i et område og så kommer al pynten senere?

vh Jesper