[Talk-dk] et par newbie spørgsmål

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tor Apr 15 05:56:37 BST 2010

Den 14. apr. 2010 23.39 skrev Jesper F <jesperfjoelner at hotmail.com>:

>  >*  Hej alle, jeg er ny mapper og har et par spørgsmål.
> *
>
> Jeg mapper i Randers. Der var ikke mange veje til at begynde med her, men det hjælper lidt.
> Der mangler meget i det område fortsat.
>
> Jeg synes at et er fedt at se kortet udvikle sig over tid, når man mapper.

Det er forøvrigt en god ide at bruge værktøjerne der er beskrevet på
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Kortverificering. Specilet OpenStreetBugs
er god, når der er ting man ikke er sikker på eller mener ikke er korrekt.

Tak for svarene i øvrigt.

Hvordan poster jeg et svar til så det lander det rigtige sted i thread-træet?
Kræver det at jeg modtager mails løbende med svar på de tråde, jeg
deltager i og så bare lave et almindeligt reply eller hvordan?

Hej Jesper

Jeg svarer med en alm. reply svar. Så fungere det.

Super fint at du har lavet en User side på wiki'en. Så alle ved at du
operere i Randers etc.

/winbladh