[Talk-dk] et par newbie spørgsmål

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Tor Apr 15 06:16:46 BST 2010

Jesper F wrote:

> Jeg mapper i Randers. Der var ikke mange veje til at begynde med her, men det hjælper lidt.
> Der mangler meget i det område fortsat.

Hej! Fantastisk, vi har længe manglet mappere i Randers, som har været
meget ukomplet! Der var faktisk en der nævnte for nogen tid siden, om vi
skulle tage derop (fra Århus).

> Hvordan poster jeg et svar til så det lander det rigtige sted i thread-træet?
> Kræver det at jeg modtager mails løbende med svar på de tråde, jeg deltager i og så bare lave et almindeligt reply eller hvordan?

Ja, sådan fungerer det normalt. Men da trådene defineres af selve
mail-klienten er det lidt forskelligt hvordan det fungerer alt efter
hvilket mail program du benytter.

-- Morten (mok0)