[Talk-dk] Svar: Re: et par newbie spørgsmål

Erik Klausen ekl at hjemmebedst.dk
Tor Apr 15 08:41:02 BST 2010

Hej Jesper.

OSM-erne i Århus mødes på søndag, den 18. april. Det foregår kl. 10, adressen er: PROSA, Møllegade 9, Århus C. Vi har bl.a. tips&tricks på dagsordenen, og du er meget velkommen til at komme med.

Du kan ringe eller skrive til mig, hvis du vil høre mere.

mvh.
Erik Klausen
ekl at hjemmebedst.dk
tlf. 2465 1339

>  Hej alle, jeg er ny mapper og har et par spørgsmål.> Super fedt, velkommen til  -  hvor mapper du henne?Jeg mapper i Randers. Der var ikke mange veje til at begynde med her, men det hjælper lidt. Der mangler meget i det område fortsat.Tak for svarene i øvrigt.Hvordan poster jeg et svar til så det lander det rigtige sted i thread-træet?Kræver det at jeg modtager mails løbende med svar på de tråde, jeg deltager i og så bare lave et almindeligt reply eller hvordan?/ Jesper F

Hotmail: Free, trusted and rich email service. Get it now.