[Talk-dk] Hjælp til optælling søges.

Erik Klausen ekl at hjemmebedst.dk
Fre Apr 23 17:59:41 BST 2010

Hej OSM-ere.

Som I kan se i nedenstående mail, skal jeg i morgen lave en optælling og foreslå et par weekender til næste map party i Århus-området.

Hvis jeg tæller mig selv med, er der 1 der har stemt. Det gør det overmåde let at tælle op, men jeg risikerer en anklage for at favorisere mig selv, og det vil jeg så nødig. Så hvis du vil hjælpe lidt, så smutter du lige ind på

http://www.doodle.com/2wtg3xzqr6gqnmwm

og krydser et par datoer af.

Jeg regner med jer; det er sikkert den islandske askesky, der har forhindret jer i at stemme før nu... :-)

mvh.
Erik Klausen

Hej OSM-ere.

Vi er ved at planlægge forårs-sæsonen for map parties i Århus-området.
I den forbindelse har jeg lavet en afstemning her:

http://www.doodle.com/2wtg3xzqr6gqnmwm

hvor du kan være med til at bestemme hvornår vi tager ud at mappe. Vi regner med at tage to weekends i maj og juni, så der også er tid til at passe haven derhjemme :-)

Kryds af hvornår du kan; også selvom du kun kan en af dagene i weekenden. De endelige datoer bliver fastlagt næste lørdag, den 24. april.

Alle OSM-ere er velkomne, vi tager venligt imod turister.

Mange hilsener
Erik Klausen