[Talk-dk] Svar: Re: hvordan mapper I hvis jeres gps-sport ikke matcherhusenes placering?

Polderrunner opn-osm at ngc7000.org
Ons Apr 28 21:20:19 BST 2010

Jonas Häggqvist wrote:

> I samme forbindelse er her en oversigt over skiftet i et område syd for
> Horsens fjord fra 8700 Horsens til 7130 Juelsminde:
>
> <http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/files/postnummer_aendringer_8700_7130.pdf>

Jeg har lige ændret alle de pågældende postnumre til 7130 Juelsminde.
Meget simpelt i JOSM. Vælg alle 8700 numre, derefter vælg dem med
Juelsminde som municipality. Håber at der ikke er smuttet nogen forkerte
med. Området med valgte noder ser rigtigt ud. Jeg har ikke ændret
kms:zip_no og kms:zip_name taggene.

Ole