[Talk-dk] Svar: Re: hvordan mapper I hvis jeres gps-sport ikke matcherhusenes placering?

Peter Brodersen peter at ter.dk
Ons Apr 28 21:39:16 BST 2010

Hej,

Cool. Min bot (der er nervøs af natur og bange for at ødelægge noget) vil nu
springe de noderne over, fordi de er blevet manuelt ændret :-) Men jeg skal
nok gå ind og tvinge en opdatering igennem her senere i aften/nat.

(man kan i øvrigt sætte tagget botme=yes på en adresse-node, man har rettet,
hvis man gerne vil have, at botten alligevel skal opdatere koordinaterne,
når den når forbi noden)

- Peter