[Talk-dk] Svar: Re: hvordan mapper I hvis jeres gps-sport ikke matcherhusenes placering?

Peter Brodersen peter at ter.dk
Tor Apr 29 07:37:40 BST 2010

Hej,

... og så er opdateringen kørt igennem.

Gennem XAPI hentede jeg alle noder med addr:postcode=7130. Jeg trækkede så
alle ids ud på noder, som havde polderrunner som seneste bruger (2.540
noder), og dem har jeg så tvunget min bot til at tygge igennem i de seneste
par timer. Det er en "manuel" fødning, så de fremgår ikke lige af
statistikken på
http://osm.rasher.dk/munin/rasher.dk/osm.rasher.dk/osak.html- men man
kan stadigvæk se resultatet i tilesettet:
http://osm.rasher.dk/?zoom=13&lat=55.79653&lon=9.99109&layers=B00TF
(alle de røde punkter er adresser, som er blevet opdateret)

- Peter Brodersen