[Talk-dk] Rulle changesæt tilbage efter fejl

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Fre Apr 30 08:04:49 BST 2010

Hej

Jeg ar vist bøffet lidt i det, efter at have tagget de relevante veje i mit
område med lit=yes.

Her er der vist blevet slettet et par veje i mit område. Helvigvist er det
ikke et stort changesæt, så der påvirker ikke så meget.

Området: Link<http://www.openstreetmap.org/?lat=55.51824&lon=9.48549&zoom=16&layers=B000FTF>-
Her er der forsvundet en del sideveje og tilhørende stier til Brynet,
Kringsvænget, Kringsvej, og Kringsager (ps de er sku opfindsomme mht.
vejnavne her i Kolding :-)

Jeg har ikke lavet ændringer på veje og stierne siden ca. 2008/09 - således
at alt i 2010 i det udsnit på linket skal rulles tilbage.

Hvordan ruller jeg et changesæt tilbage? Eller er der nogen der kan gøre det
for mig?

Mvh

winbladh