[Talk-dk] Lille problem med Statoil upload

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Fre Apr 30 12:48:29 BST 2010

Gennem OSMs inbox service har BlueEel gjort mig opmærksom på et lille
problem med det Statoil upload jeg foretog for nogle måneder siden.

Positionerne af Statoils service stationer kommer fra 3 forskellige
filer. Den ene indeholder "almindelige" Statoil tankstationer, en
anden Statoils lavprisstationer, som hedder "1-2-3" og endelig er der
en liste som indeholder "Statoil Truck Center" (STC) stationer.

I visse tilfælde overlapper Statoil og STC servicestationerne.
Umiddelbart kan det være svært at se fra kortet om det rent faktsik er
den samme station, eller om det er to forskellige, som måske ligger på
hver sin side af en vej.

STC stationerne har special-udstyr til at tanke lastbiler, f.eks.
hurtige dieselpumper; jeg vil derfor mene, at det er vigtigt at bi-
beholde denne information.

Møder I et sted, hvor der er 2 Statoil stationer, som skal slås sammen
til 1, vil jeg derfor opfordre til, at I kalder servicestationen
"Statoil/STC" e.lign.

En tak til BlueEel, med beklagelse af det har taget så lang tid at
reagere.

-- Morten