[Talk-dk] Duplikerede adresser med OSM Street Auto Updater

Tomas Groth tomasgroth at yahoo.dk
Ons Aug 4 13:37:06 BST 2010

Hej Peter

Hvis du rettede den bug du nævner for et par dage siden, så er dette måske en ny
bug - jeg brugte nemlig Updateren i går aftes, og det var så der dupleterne
opstod... Det drejer sig konkret bl.a. om vejen "Statene" i Ærøskøbing, hvis du
har brug for et eksempel.

Hvad er forresten forklaringen på noderne med nummer "501" eller lignende?

Mvh Tomas