[Talk-dk] Duplikerede adresser med OSM Street Auto Updater

Peter Brodersen peter at ter.dk
Ons Aug 4 18:59:53 BST 2010

Hej,

Jeg regner i øvrigt med at få mit kommende oprydnings-script til at
slette dublet-noderne, også selv om der måtte være skiftet vejkode
undervejs.

Den eneste undtagelse er så de nye punkter, hvor der både er skiftet
vejkode og postnummer undervejs. Så er der intet unikt tilbage til at
kunne vide, at der er tale om samme adresse.

- Peter Brodersen