[Talk-dk] sjov med tags i skoven

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Ons Aug 25 14:22:24 BST 2010

Hej

En lille side ting ang. at tagge skove.

Min opfattelse er at natural<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:natural>
=wood <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:natural%3Dwood> er en naturlig
skov, altså en ikke menneskeskabt og uberørt skov. I DK og det meste af
Europa er skoven under 'styring' af mennesker, altså tagget:
landuse<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:landuse>
=forest <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:landuse%3Dforest>. Hvilket
jeg vil mene skulle bruges i næsten hele DK.

Ellers har I alle ret i at områder skal bestå i deres egen ubrudte vej.

/Jens