[Talk-dk] Aftale om ortofotos for Danmark - work in progress

Thomas Bredøl thomas at bredol.dk
Tor Dec 2 11:36:27 GMT 2010

Hej

Lige en reminder om også at passe på når der mappes efter kort. Hvis man
ikke kender området kan man komme til at lave brølerne som selv Google
[1] må erkende, da de tror skellet mellem to marker er en lille
"omfarstvej". Heldigvis har OSM ikke samme fejl [2].

P.S. Goggle Maps har fået det at vide.

[1]
http://maps.google.dk/maps?f=q&source=s_q&hl=da&geocode=&q=Valby+Overdrev&sll=55.930741,12.23877&sspn=4.605019,14.27124&ie=UTF8&hq=&hnear=Valby+Overdrev,+Helsinge&ll=56.0621,12.23244&spn=0.00448,0.013937&t=h&z=17

[2] http://osm.org/go/0NXPTbL8T-