[Talk-dk] Kystlinie

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Fre Dec 3 18:42:41 GMT 2010

Begge fejlmeldinger støder jeg også på.

Jeg har fikset problemet med den "ikke" lukkede polygon med at finde
"hullet" i kystlinjen og sætte det sammen (brug c i josm, når begge ways er
highlightet og punktet imellem er highlightet. Således at at kystlinjen
bliver en lang kontinuerlig 'vej'.

Megarelationen sige mig ikke noget.

/Jens

Så brokker JOSM sig ikke mere i det område.