[Talk-dk] Bing ortofotos til brug for OSM

Thomas Bredøl thomas at bredol.dk
Lør Dec 4 23:19:31 GMT 2010

Man *skal* kende området. Min lillesøsters bor i et lejlighedskompleks i
Hillerød som på bings luftfotos stadig er det lagerbygninger som lå der
for år tilbage og bl.a. er adgangsvejen derfor slet ikke med. Desuden er
det store industriområde ved Bauhaus i det vestlige Hillerød stadig
landbrugsjord, så hvis man ikke har nyere lokalkendskab så kan det gå
meget galt.

Men jeg har da bl.a. allerede lavet en masse redigeringer i Silkeborg
hvor søerne pludselig kan mappes meget mere præcist og en masse
boligområder og stier er kommet med. :D

Med venlig hilsen
--
Thomas Bredøl