[Talk-dk] Bing ortofotos til brug for OSM

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Man Dec 6 09:40:32 GMT 2010

Jeg tør godt sige, at det er Yahoo kortet, der er misalignet til resten af
data. Du kan spotte det på den systematiske afvigelse ift. bing maps, google
maps, osak adressedata og kun top notch kvalitets gps-traces. (Med hensyn
til din gps så er sandheden måske, at den ikke er i top notch
kvalitetsklassen? - vurderet ud fra hvor utroligt mange mindre gode traces
der er her hos mig). Komzpa, er aktiv i #osm @irc.oftc.net, har været
involveret i manuel alignment af kortet - det kunne tænkes han kan uddybe.

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe