[Talk-dk] Bing ortofotos til brug for OSM

Peter Brodersen peter at ter.dk
Man Dec 6 09:47:22 GMT 2010

Hej,

Er der adresse-nodes i området? I så fald kan det give en indikation
af, om kortet er forskudt eller ej (forudsat at kortet er tilpas nyt
til at vise nye bygninger i Ørestad). Kort- og Matrikelstyrelsens
adresser plejer at være yderst præcise og en god reference til om kort
er forskudt.

Heh, det er lidt interessant med udviklingen. Vi har måske mere end
nogensinde brug for "known good"-punkter, som data og kort i øvrigt
kan holdes op imod. Hvis jeg får tid, vil jeg af nysgerrighed spørge
Fugro i morgen, om hvordan korttilpasninger egentligt foregår.

- Peter Brodersen