[Talk-dk] Bing ortofotos til brug for OSM

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Man Dec 6 09:49:11 GMT 2010

Hej Rasmus,

Det vil være meget interessant hvis vi kan få fastslået (i hvert tilfælde
for nogle afgrænsede område), om et bestemt kort kan bruges som det
"kanoniske" mht. offset, fordi de er placeret med størst grundighed. (Du har
helt ret i, at min GPS ikke er i verdensklasse; det er en Nokia 82 telefon
:-) )

Claus

Den 6. dec. 2010 10.40 skrev Rasmus Vendelboe
<r.vendelboe+osm at gmail.com<r.vendelboe%2Bosm at gmail.com>