[Talk-dk] Kystlinie

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Tir Dec 7 15:51:15 GMT 2010

On 07/12/2010, at 14.47, Jonas Häggqvist wrote:

> Jeg er ret overbevist om at JOSM beklager sig fordi den ikke kan se
> hele kystlinien, og derfor bare ser en ikke-lukket linie, hvilket jo
> ikke går an.

Nemlig. Man får den når man retter i en kystlinie der er "skåret over"
af det udsnit man kigger på. Jeg har oplevet det mange gange, da jeg
ofte har rettet kystlinien til efter GPS tracks fra mine ture langs
stranden.

> Med andre ord er meddelelsen så godt som ubrugelig.

Ja, med mindre man arbejder med en sø som er helt inden for grænserne
af udsnittet.

-- Morten