[Talk-dk] Aftale om ortofotos for Danmark - work in progress

Peter Brodersen peter at ter.dk
Tor Dec 9 17:33:52 GMT 2010

Hej,

2010/12/7 Peter Brodersen <peter at ter.dk>:

> I forhold til kvaliteten, så er det som tidligere nævnt 40cm-kort (1
> pixel = 40x40 cm). Farverne er meget grønlige i det. Det burde dog
> ikke gøre noget i forhold til mapping-arbejdet.

Okay... kun nogle steder er farverne meget grønlige i det :)

Jeg har prøvet at tage et screenshot fra et program, der kan vise de
dér .ecw-filer. Jeg har lidt svært ved at finde en 1:1-visning, men
jeg mener at være nået frem til et udsnit i fuld opløsning, her fra
Taastrup:
http://osm.ter.dk/gfx/2005_fugro_taastrup.jpg
(bemærk, at din browser måske nedskalerer billedet)

Det burde give en fornemmelse af, hvad vi kommer til at arbejde med.
Det skulle være fint at trace veje efter.

- Peter Brodersen