[Talk-dk] Navngivning rundkørsler, broer, tunneller, mv

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Tir Dec 14 20:58:31 GMT 2010

On 14-12-2010 17:06, Jeff Huntington wrote:

> 2. Veje på broer eller i tunneller har ofte navn og vejnr. tags. I
> modsætning til med rundkørsler kan dette ikke siges at være forkert, men
> igen ser grimt ud på kortet og synes overflødig. Igen, ville det skabe
> problemer at fjerne sådanne tags?

Hvad er det præcist du foreslår her? Er det følgende situation:

X------1-------X-------2------X-------3------X

way 1: highway=residential,name=Storegade
way 2: highway=residential,bridge=yes,layer=1
way 3: highway=residential,name=Storegade

Altså udelade name tagget på et stykke vej føres over en bro?

Det kan jeg ærlig talt ikke se et eneste argument for at gøre. Vejen
hedder vel stadig Storegade selvom den går over en bro?

Hvis du mener det ser grimt ud på kortet så er det renderen du skal tage
problemet op med (på Trac), som Jens også foreslår. At tagge for renderen
er en dødssynd!

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk