[Talk-dk] OSM kort i en lokale skovfolder

Johnny Rose Carlsen osm at wenix.dk
Ons Feb 3 17:51:36 GMT 2010

Hej,

Johnny Rose Carlsen <osm at wenix.dk> wrote:

> Det ser rigtig godt ud, men jeg undre mig over den blå farve på
> kortet?
>
> Er det for at markerer et bestemt område?, eller er det en flod der er
> renderet forkert? - det kan godt være det bare er mig, men jeg synes
> ikke helt det passer ind.

Der er nok flere af jer der har tænkt: "Hvad fabler manden om", og det
kan jeg godt forstå.

Jeg så for første gang idag pjecen med Adobe's viewer, og opdagede
dermed at der ikke var nogen blå farve ud over hele kortet. Tidligere
har jeg brugt Evince til at vise det med.

I kan se på linket [1] hvordan det ser ud i Evince, og så er det nok
nemmere at forstå mit oprindelige spørgsmål.

Hvis det stadig er interessant, så læste jeg teksten igennem denne
gang og fandt en mindre fejl:

"... som en romantiske have ..." -> "... som en romantisk have ..."

[1] http://jrc.wenix.dk/jrc/pjece_evince.png

Med venlig hilsen,
 - Johnny Carlsen