[Talk-dk] OSM kort i en lokale skovfolder

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tor Feb 4 06:32:57 GMT 2010

Hej Johnny

Det lyder fint, jeg havde også slået det væk med at du nok havde været lidt
fuld!! :-)

Det er da surt at du allerede kan finde en fejl, når folderen er kommet ud
af trykken. Men fejlen er heldigvis ikke fatal.

Tak for feedbacken.

Jeg kommer nok til at lave nogle flere af slagsen!

Hav en god dag

Jens

Jens K. Winbladh
Brynet 51, 6000 Kolding