[Talk-dk] Rundkørsler

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Man Feb 8 23:59:17 GMT 2010

On 14/01/2010, at 03.33, Peter Brodersen wrote:

> Nu har jeg haft et script til at tjekke alle rundkørsler igennem, og
> de vender alle den rette vej (mod uret). Måske der allerede er en
> validator, der tjekker rundkørsler med respekt for nationale
> retninger?
>
> Det lader i hvert fald ikke til at være et overordnet problem.

Hvis du har lyst til at prøve dit script igen, har jeg fundet en
rundkørsel som kører med uret. Den var godt nok ikke mærket med
junction=roundabout, men det er den nu. Den kører stadigvæk den
forkerte vej. Kan du finde den? :-)

-- Morten

PS: Ikke noget med at snyde ved at kigge på mit history-feed  :-)