[Talk-dk] Rundkørsler

Peter Brodersen peter at ter.dk
Tir Feb 9 21:49:33 GMT 2010

Så er vi kørende! Det var en lille dum fejl i mit script
(operatorprioritet-fejl; modulus binder rigtigt nok stærkere end plus,
og jeg havde ikke brugt parenteser).

Mit udgangspunkt er nattens dump (mere præcist; ids på rundkørsler fra
dump og koordinater hentet live fra API'et), så jeg ved ikke om
Mortens rundkørsler er nået med i det resultat.

Anyhow, jeg fandt 96 styk, der kørte med uret, her med et vej-id pr. linje:
http://osm.ter.dk/roundabout_wrong_way.txt

Der var 996, der kørte mod uret.

Slutteligt var der 13 som ikke havde nogen orientering (fx hvis der
kun var ét eller to punkter):
http://osm.ter.dk/roundabout_no_way.txt

Jeg tror, jeg rydder op i dem senere i aften eller en af de kommende
dage. Og så må jeg få sat det i system, så de veje tjekkes som en del
af de daglige QA-tests på http://osm.ter.dk/

- Peter Brodersen