[Talk-dk] Adresser over på hinanden

Johnny Rose Carlsen osm at wenix.dk
Tor Feb 11 11:38:32 GMT 2010

Hej Jens,

Spørgsmålet er vel i første omgang, om det vi gør overhovedet er
forkert?

Jeg synes ikke der er nogen grund til at rette vores data, hvis de vi
gør giver mening. Tilgengæld kan det være vi kan bede om en rettelse
til deres checker?

Hvad siger i?, er det checkeren eller vores data der bør rettes?

Mvh
 - Johnny Carlsen