[Talk-dk] Svar: Re: Adresser over på hinanden

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tor Feb 11 14:14:20 GMT 2010

Hej Alle

Sådan som jeg ser det, så er det OK at flytte nr. (dog ikke mere end 10 m).
Da dem jeg indtil nu har set er i tæt bebyggelse, hvor det er én stor
bygning med f.eks. a, b, c i en opgang (som Erik skriver herunder).

Men som Johnny siger, har det nogen betydning for os overhovedet?

/Jens

Jens K. Winbladh
Brynet 51, 6000 Kolding
Tlf. 26 15 09 26