[Talk-dk] Adresser over på hinanden

Morten Jagd Christensen (MJC) MJC at thrane.com
Fre Feb 12 09:45:15 GMT 2010

 Hej

Jeg er helt hy i dette forum, men har også med lokalkendskab
flyttet adresser - for eksempel på Gentofte hospital hvor de
alle lå oven i hinanden.

Jeg kan nok leve med at skulle ændre det igen, men det vil så nok
være en god ide at vi får et tag vi kan bruge der viser
at disse er placeret manuelt efter lokal viden.

Jeg synes ideen med at importere gode data fra MKS er rigtig god, men
synes på den anden side ikke det holder at hvergang det sker må
vi regne med at vores ændringer slettes!

Nogen andre ideer her?

/Morten