[Talk-dk] Svar: Re: Adresser over på hinanden

Stefan Greisen stefan at greisen.eu
Fre Feb 12 10:56:55 GMT 2010

Hej

Jeg synes det er et skråplan at komme ud på at en masse import, bare sletter
alle adresse og importere dem igen.

Det vil sige at vi ikke kan ændre eller tilføje adresse selv! Men det gælder
også stoppe steder, og hvad med postkasser og benzinstationer.

Resultater er at OSM ikke længere er et sted for folk som gerne vil tegne
kort, men et sted for folk som vil importere data.

De data som er indtastet manuel har den højeste prioritet. En import må tage
højde for dette og kun rette de steder hvor der ikke har været andre osm'ere
inden over. De steder må så håndteres med en eller anden form for
konfliktløsning. Det er jo bestemt ikke sikker at de data der importeres er
100% korrekte!

/StefanG