[Talk-dk] Svar: Re: Adresser over på hinanden

Carsten Nielsen list_reply at toensberg.dk
Fre Feb 12 15:36:05 GMT 2010

Morten Siebuhr skrev:
> Både ja og nej. Det vil selvfølgeligt være rar information, men med
> den størrelse import KMS-data nu engang er, bliver det nok lidt stort
> at arbejde med. Måske et link til en Wiki-side om pågældende import?

Er man i stand til at lave et script der importere så er man nok også i
stand til at lave det så det ikke importerer ukritisk.
Så det med at det er er stort arbejde holder vist ikke.
I øvrigt har dette emne været diskuteret hyppigt på mailing listen
OMS-talk da der er samme problem stilling med TIGER import i USA.
> Ligeledes syntes jeg personligt at direkte observationer altid bør
> tillægges mere vægt end automatiske imports.

Enig, man skal dog være opmærksom på at nybegyndere uforvarende kan være
kommet til at flytte eller slette KMS noder, jeg tror nok jeg selv engang
er kommet til at slette en node uden at være i stand til at finde den igen.

ablansinger / Carsten