[Talk-dk] cykelstier på fyn

Polderrunner opn-osm at ngc7000.org
Søn Feb 14 06:40:38 GMT 2010

Opgrader til en nyere (development) version af JOSM. Jeg bruger i
øjeblikket version 2877 som viser veje med et 'cycleway=*' tag stiplede,
  f.eks. secondary med lane some orange/violet.

Kiggede iøvrigt på et stykke af rute 161 i JOSM. Der skal da ikke både
være en 'cycleway=lane' på sekundærvejen og separate cykelstier
(highway=cycleway) langs vejen?

Ole