[Talk-dk] Sammenhold adresse-positioner fra OSM med AWS

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Man Feb 15 08:49:18 GMT 2010

Hej Peter

Det ser super fedt ud. God arbejde.

Jeg synes at dit forslag om at opdatere de "ikke-ændrede KMS-noder" skal
opdateres med det nye data, lyder helt fint i mine øre.
Så kan vi så på resten, mht., evt. at opdatere resten.

Da. mange af KMS-noderne" jeg har givet ekstra tag, som f.eks. bager, har
jeg ikke flyttet på, så de ligge på det oprindelige KMS sted!

/Jens