[Talk-dk] Sammenhold adresse-positioner fra OSM med AWS

Carsten Nielsen list_reply at toensberg.dk
Man Feb 15 13:05:32 GMT 2010

Claus Hindsgaul skrev:
> Pudsigt eksempel. Jeg ville I DEN GRAD miste min motivation for at
> tegne de samme veje i et separat frit projekt, hvis dataene i forvejen
> var helt frie.
> Og jeg ville være glad og tilfreds :-)
> Så ville jeg begrænse opgaven til at tilføje de skovstier o.lign.,
> myndighederne ikke havde fået med. Hvis det ikke kunne gøres hos
> myndighederne, ville jeg da afvente (forvente) en masseimport til OSM.
> Hvorfor gentage arbejdet, hvis licensen er fri?
Og det ville slet ikke genere dig at at du havde mistet muligheden for
at rette de fejl som der er i ethvert register af denne type ?

Jeg må nok indrømme at jeg vil droppe OSM helt og aldeles hvis mine rettelser overskrives på denne måde.
Der er i min optik forskel på at lave en engangs import, og så det
efterfølgende at lave imports der overskriver manuelle rettelser.

Så her er vi nok bare ikke enige, fred være med det.

ablansinger / Carsten