[Talk-dk] Cykelstier igen igen - og nu på fyn

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Man Feb 15 14:48:12 GMT 2010

Hej Esben,

Til din orientering: Mine "rettelser" af den cykelsti skyldes udelukkende
tilbagerulningen af Niels Becks's data, som alle står i min kontos navn. Jeg
kender ikke den nævnte strækning, og føler intet ejerskab over den. Det
burde være sådan, at mine ændringer blot ruller situationen tilbage til før
Niels's "Lane"-rettelser. Noget kan dog være smuttet, hvis andre har rettet
på vejene, mellem Neils's rettelser og tilbagerulningen.

Du kan altså se bort fra bidrag fra mig og Niels. Jeg kan se, at
skyggestierne er en af Niels's landsdækkende skyggestier og af en eller
anden grund ikke kom med i den halvautomatiske tilbagerulning. Hvis du ud
fra dit kendskab retter strækningen, så den svarer til de faktiske forhold,
vil jeg personligt sætte stor pris på din indsats.

Claus

Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Edvard Thomsens Vej 19, 5. th
DK-2300 KBH S