[Talk-dk] cykelstier på fyn

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Ons Feb 17 13:20:07 GMT 2010

On 14/02/2010, at 10.16, Esbern Snare wrote:

> Jeg er ikke stiv i cykelstier, men som cyklist på strækningen mellem
> Vissenbjerg og Nørre Åby vil jeg ikke betegne den afmærkning der er
> i højre side af vejen som en cycleway, de fleste stder er det bare
> vejen der er afmærket i højre side, hvordan får vi det afgjort, det
> kan jo ikke hjælpe at jeg bare retter det og ham der så har sat det
> på retter det tilbage....

Der skete en del ændringer i cykelstier sent i 2009, forårsaget af en
enkelt bruger, hvis eneste mål var at få optegnet cykelruter med blå
streger på cykelkortet, uden i øvrigt at bekymre sig om hvorledes
forholdene reelt er i landskabet.

Det er muligt, at alle disse ændringer ikke er blevet rullet tilbage.

-- Morten