[Talk-dk] Cykelstier igen igen - og nu på fyn

Esbern Snare esbensnare at gmail.com
Ons Feb 17 13:35:10 GMT 2010

Jeg er enig med dig angående cycleway og Highway.

Angående den aktuelle situation på fyn rute 161, så har jeg nu været
ude at se på lokaliteterne og må også rette mine egne forudindtaget
ideer om hvordan vejen ser ud, en del endda, og kan så drage den lære
at man skal se tingene inden man bare tegner, eller sætter et eller
andet automatisk script til at lave noget, ikke at forklejne alle de
nyttige scripts der bliver lavet . På strækningen er der både lane og
track og for så vidt også et kort stykke med  highway=cycleway. Ruten
er endnu ikke rette helt op hvis nogen går ind og kigger.

Mvh
Esbern