[Talk-dk] Sammenhold adresse-positioner fra OSM med AWS

Peter Brodersen peter at ter.dk
Tor Feb 18 08:40:14 GMT 2010

Hej,

2010/2/18 Freek <freek_osm at vanwal.nl>:
> Hmmm, bruger "findvej" har flyttet nogle af dem (8a, 16a, 18a og 50a; netop
> den jeg har tilføjet fordi de var ikke i KMS dataset'et) og har tilføjet
> osak:identifier og osak:revision. Er det dig, og kan du så flytte dem
> tilbage?

Ja, "findvej" er mit OSM-brugernavn, som jeg også laver de her
ændringer igennem. De blev flyttet på grund af et dårligt tjek (jeg
tjekkede udelukkende på versionsnummeret af rettelsen; jeg havde ikke
lige tænkt på at der kunne være kommet adresser til, der ikke var der
i forvejen; det er rettet nu).

Jeg prøver lige at finde nogle af de punkter, hvor OSAK har en anden
mening om adressernes placering, om AWS vil; servicen har tendens til
at være lidt ustabil om morgenen og ikke give noget resultat.

- Peter Brodersen