[Talk-dk] Sammenhold adresse-positioner fra OSM med AWS

Peter Brodersen peter at ter.dk
Tor Feb 18 08:51:42 GMT 2010

Hej,

2010/2/18 Freek <freek_osm at vanwal.nl>:

> Det er meget interessant, fordi jeg har opmålt dem selv, og jeg er ret sikker
> på at jeg har placeret dem inden for måske 5-10 meter fra deres rigtige sted.
> Hvilke numre handler det sig om?

Nr. 90, 92, 94... vil OSAK placere i omvendt rækkefølge, og vist i to rækker.

Nr. 90 er node-id 342070024:
http://www.openstreetmap.org/browse/node/342070024

Forskel for nr. 90: (kan være sløv)
http://osm.ter.dk/address.php?node=342070024

Nr. 90-forskel vist på grafik: (rød er nuværende placering, grøn er
OSAKs mening)
http://ojw.dev.openstreetmap.org/StaticMap/?lat=56.1701571&lon=10.1163841&zoom=18&w=800&h=600&mlat0=56.1701571&mlon0=10.1163841&mlat1=56.1696668766&mlon1=10.1163533335&mico1=15242&show=1

Nr. 92-forskel vist på grafik:
http://ojw.dev.openstreetmap.org/StaticMap/?lat=56.1701269&lon=10.1163856&zoom=18&w=800&h=600&mlat0=56.1701269&mlon0=10.1163856&mlat1=56.1696676632&mlon1=10.1164453199&mico1=15242&show=1