[Talk-dk] Kort over Århus-hoteller til konference-avis - hvor bøvlet er det?

Janus Sandsgaard janus at janus.dk
Fre Feb 19 10:20:26 GMT 2010

Lige nu får jeg desværre "Internal Server Error" ved forsøg med eksport,
og kan derfor ikke teste det lige nu.

Men det ville da være fikst, hvis vi kan slippe for håndholdt rendering af
kortet og bruge almindelige eksport-funktion. De springende punkter bliver
nok, 1) om vi kan eksportere et tilpas stort kort-udsnit, og 2) om vi kan
fremhæve de hoteller m.v., som er vigtige for konferencen.

Har bedt en kollega fortælle hvad der særligt er vigtigt, og hun svarer:

"Vi skal bruge et kort over Århus, nærmere betegnet området omkring
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Margrethepladsen 1.

Derudover, skal vi have indplottet flg. hoteller:
- Comfort Hotel Atlantic, Europaplads 10-14
- Cab Inn Århus, Kannikegade 14
- hotel Ritz, Banegårdspladsen 12
- Scandic Plaza Århus, Banegårdspladsen 14

Hvis muligt også:
- Scandic Hotel Århus, Rytoften 3,
- hotel Marselis, Strandvejen 25
- Best Western Hotel Oasia, Kriegersvej 27-31

Derudover ville jeg gerne have store ting med, som Rådhuset, Musikehuset,
Aros, Banegården osv."

Der er en uges tid til deadline.
Mon det er realistisk at få i boks?

Janus