[Talk-dk] Sammenhold adresse-positioner fra OSM med AWS

Peter Brodersen peter at ter.dk
Man Feb 22 07:11:55 GMT 2010

Hej,

2010/2/21 Claus Hindsgaul <claus.hindsgaul at gmail.com>:
> Hvordan med nye veje? Jeg bor i Ørestad, og her er endnu stort set ingen
> KMS-punkter. Hvordan får vi bedts dem på kortet med KMS-data?

Der findes AWS-funktioner til at give os alle adresser i nærheden af
et givent punkt (reverse geocoding). Så en mulighed er at anmode om
dette med passende intervaller.

Derudover findes der også funktioner til at hente alle adresser på en
vej, så hvis vi kender vejnavnene i et nyt område, vil også dette være
en mulighed.

Det er i hvert fald noget, jeg vil kigge på, når jeg har tid. I det
omfang, jeg ikke kokser helt ud i kampen med AWS' SOAP-operationer :-)

- Peter Brodersen