[Talk-dk] Sammenhold adresse-positioner fra OSM med AWS

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Man Feb 22 21:19:53 GMT 2010

Hej,

Selvom du nok er klar over det, så vil en service der spørger AWS om en
addresse virkeligt findes også være rar, så man ikke sletter den uden
videre. Jeg er f.eks. stødt på (svjv) eksproprierede matrikler, en boldbane
og et garageanlæg der har addresser tilknyttet som jeg mener er bogus, men
ikke har slettet pga. usikkerhed.

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe